گاسپارگفت‌ چپ پانداریم‌، بیابرای‌تیم‌ملی‌بازی‌کن

 

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: مارکار آقاجانیان به دن‌گاسپار گفت که من شوت‌های خوبی می‌زدم و شوت‌هایم مانند بمب بود.


 

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم سیروس دین‌محمدی  در مورد دیدار روز جمعه استقلال تهران مقابل استقلال اهواز در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: باتوجه به شرایط آب‌وهوایی بازی سختی مقابل این تیم اهوازی داریم. گرمای هوا حریف سرسخت ما خواهد بود اما برای اینکه به اهداف‌مان برسیم، باید موفق عمل کنیم. اعتقاد شخصی من این است که می‌توانیم در این بازی به پیروزی برسیم.

وی در مورد حضور مربیان تیم ملی در تمرین استقلال تصریح کرد: امیدوارم بین تیم ملی و باشگاه استقلال تعامل خوبی ایجاد شود. همانطور که پرویز مظلومی اعلام کرد، استقلال آماده گونه کمک به تیم ملی است.

 

مربی استقلال با اشاره به شوخی‌هایی که با دن‌گاسپار و مارکار آقاجانیان می‌کرد، به تسنیم گفت: من و مارکار سال 72 در تیم بانک تجارت همبازی بودیم و باتوجه به شناختی که داشت، من را به گاسپار معرفی کرد و گفت سیروس شوت‌های خوبی می‌زد و شوت‌هایش مانند بمب بود. گاسپار هم به شوخی گفت که اتفاقا در تیم ملی بازیکن چپ‌‌پا نداریم و بیا برای تیم ملی بازی کن. من هم گفتم 17،18 سال دیر آمدی!

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 28 مرداد 1394 | 10:16 PM | نویسنده : کیانا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.